Alcaraz jugarà la prova aleví de Roland Garros

Alcaraz jugarà la prova aleví de Roland Garros
01/05/2015

El jugador de l’RCTB Carlos Alcaraz es va classificar per disputar la prova de la categoria aleví de Roland Garros en imposar-se al IV Màster Longines Spain Junior Tour, disputat del 24 al 26 d'abril al Club Internacional de Tenis, a Madrid. El passat mes de febrer, en la primera de les dues proves d'aquest IV Longines Spain Junior Tour 2015, que va tenir lloc al CT València, el Carlos ja va aconseguir materialitzar el seu accés a aquest màster final.

Dels 10 participants en el màster, el Carlos no figurava entre els quatre caps de sèrie, el que atorga més mèrit a la seva victòria. En primera ronda va batre a Pablo Montañés per un ajustat 3-5 5-3 10-7. A continuació es va desfer del segon favorit, Alejandro Turriziani, per un doble 4-1. Un cop a semifinals va sortir airós d'un altre emocionant duel, imposant-se per 2-4 5-4(5) 10-8 a Mario Peña.

I a la final de nou va guanyar un partit duríssim, aquest cop contra el primer favorit, Pedro Corbacho, per 4-5(7) 5-4(5) 10-6. El Longines Future Tennis Aces, nom que rep aquest prestigiós torneig per a menors, es disputarà a les pistes parisenques del 26 al 30 de maig, coincidint amb la disputa de Roland Garros, el segon Grand Slam de l'any.

Sort Carlos!