Benvinguts a l’RCTB-1899

Club

L’RCTB-1899 és per història, tradició i instal·lacions un dels millors clubs de tennis del món.

És el nostre deure preservar l'actiu d'aquest important pòsit històric construït dia a dia per infinitat de famílies i socis que han fet del Club la seva segona casa.

La web de l’RCTB-1899 pretén atendre a la vegada, i amb el mateix afecte, els grans capítols del nostre passat i els desafiaments que la modernitat planteja en termes d'interactivitat entre una entitat i els seus socis. La idea és que aquesta web sigui una eina per agilitzar la comunicació entre el Soci i el Club, facilitant la informació més rellevant, les novetats, activitats i serveis, de la manera més fàcil, còmoda i amable possible.

Esperem que qualsevol que entri en ella conegui més i millor l’RCTB-1899, que assaboreixi els seus èxits passats, així com els més recents, podent al mateix temps treure-li el màxim partit com a usuari en qüestions pràctiques del dia a dia. Així, podeu inscriure-us a les activitats de l'Escola de Tennis, consultar l'ampli programa d'activitats dirigides del Wellness Center, saber la temperatura exacta a temps real de la piscina o, a nivell administratiu, obtenir una relació precisa de l'estat dels vostres rebuts en relació amb el Club.

Un dels principals compromisos d'aquesta Junta Directiva ha estat, des del primer dia, l'acostament de la gestió al Soci. En aquest sentit, a la web els socis tenen sempre obert un canal de suggeriments perquè el Club cobreixi, en la mesura del possible, les seves necessitats o inquietuds bàsiques. Amb les vostres opinions i propostes, la gestió del Club serà més eficaç i gratificant per a tothom.

Us animem des d'aquí a que utilitzeu aquesta eina de comunicació i, perquè sigui útil i estigui actualitzada en tot moment, volem que sigueu els veritables protagonistes. És per això que us demanem que incorporeu, a través dels canals previstos a l'efecte, tot el material actual o històric, fotos, vídeos, escrits, anècdotes, etc, tot allò que creieu que pot enriquir l'arxiu històric del Club.

Gràcies per la vostra col·laboració.

Benvinguts a l’RCTB-1899