Presentació del Barcelona Open Banc Sabadell al Saló de Cent

Presentació del Barcelona Open Banc Sabadell al Saló de Cent
07/02/2012

Un any més, el Barcelona Open Banc Sabadell-60 Trofeu Conde de Godó serà presentat en el marc inigualable del Saló de Cent de l'Ajuntament de Barcelona. La cita serà aquest dimecres 8 de febrer a les 12.30 i comptarà amb David Ferrer com a convidat d'excepció en representació dels jugadors. El cinquè millor tennista del món acompanyarà les personalitats habituals en l'acte: Xavier Trias, Alcalde de Barcelona, Josep Oliu, president de Banc Sabadell, Albert Agustí, president del RCTB i Albert Costa, director del Barcelona Open Banc Sabadell.

Ferrer és molt probablement el jugador espanyol més apreciat pel públic barceloní, després per descomptat de Rafa Nadal. La gent no oblida que l'alacantí sempre ha quallat grans actuacions en el torneig i si encara no l´ha guanyat és perquè Nadal l'ha superat en les finals de 2008, 2009 i 2011. A més, quan el 2010 Rafa va deixar de participar per problemes d'agenda, va caure en semifinals davant Verdasco, guanyador final d´aquella edició, quan tenia el partit de cara en el set definitiu. Tot això, sumat a la seva extraordinària personalitat, que combina força i humilitat a parts iguals.

La presentació del Barcelona Open Banc Sabadell-60 Trofeu Conde de Godó serà l'ocasió perfecta per descobrir les novetats que el torneig posarà sobre la taula en el seu 60 aniversari. Una de les més notables serà la renovació de les grades i de l'enllumenat, augmentant la capacitat fins a 8.400 localitats i superant els problemes de visibilitat que fins ara generaven els pals de llum per als espectadors. També hi haurà un emotiu homenatge a Manolo Santana, en commemoració als 50 anys transcorreguts des que va guanyar el seu primer Trofeu Conde de Godó, el 1962.