La Penya 70, 80, 90 visita el Museu Dalí i Figueres

La Penya 70, 80, 90 visita el Museu Dalí i Figueres
09/06/2016

‘Donar vida a les hores’, aquest és el lema de la Penya 70, 80, 90 i sempre organitzen activitats per mirar de complir-lo. El passat 17 maig van celebrar una sortida en grup des del Club cap a Figueres per visitar diferents atraccions de la ciutat, entre elles el Teatre-Museu Dalí.

Una trentena de membres de la penya van gaudir del dimarts per terres empordaneses visitant les obres de Salvador Dalí, les joies, i el Museu del Joguet de Catalunya. El museu de Salvador Dalí es va inaugurar el 1974 i fou construït sobre les restes de l’antic teatre de Figueres. Cada any visiten aquest museu al voltat d’un milió de persones. Per dinar van anar al restaurant Can Duran on van menjar un aperitiu, carpaccio de ceps, rap a l’estil de Cadaqués i gelat de crema catalana.

Mereix una especial atenció la planificació del viatge de la que se’n va encarregar en Lluís Oriol, i que, com de costum, va ser impecable en tots els aspectes.

 La Penya 70, 80 ,90 és una de les més actives del Reial Club de Tennis Barcelona-1899 i periòdicament organitzen activitats conjuntes per als membres del seu grup.