
Un cop finalitzat el Barcelona Open Banc Sabadell 72è Trofeu Conde de Godó es va realitzar una enquesta als socis per conèixer el seu grau de satisfacció amb el torneig. A continuació, us presentem els principals resultats.
Una gran majoria dels enquestats va assistir al torneig entre 3 i 5 dies o tots els dies, i ho va fer acompanyat de la seva família i/o amics.
Un 62% dels socis van aprofitar els avantatges exclusius per comprar les entrades.
En l'àmbit esportiu, el nivell dels jugadors inscrits en aquesta edició es considera majoritariament excel·lent i notable, amb un 88,7% de socis que ho puntuen amb un 4 i un 5. També s'observa com una cosa molt positiva la disputa d'un torneig sub-14 durant la celebració del BOBS, amb un 66,8% que ho puntua amb un 4 i un 5.
En l'àmbit social, l'experiència a l'Hospitality del Torneig és valorada pels enquestats com a majoritàriament bona o molt bona, amb un 60,2%.
Sobre els avantatges per a socis durant el torneig, els nostres socis els coneixen principalment a través de la web del Club encara que també s'han informat amb el micro site ‘El Torneig del Soci’ o li ha dit a un amic o familiar.
La pàgina web del Torneig és la font d'informació principal per conèixer els canvis i novetats mentre s'està celebrant el Godó encara que una destacada majoria preferiria ser informat a través d'SMS.
Una gran majoria dels socis no va adquirir el programa oficial en paper i estan predisposats favorablement a què, en la pròxima edició, es faci amb un codi QR, molt més dinàmic i sostenible.
Respecte a la valoració global, un 77,5 per cent valoren l'última edició del Barcelona Open Banc Sabadell-Trofeu Conde de Godó entre un notable (7-8) i un excel·lent (9-10).
A més a més dels resultats numèrics, hem rebut tots els suggeriments i propostes de millora pels socis que estem analitzant amb cada una de les àrees implicades, per poder implementar millores a la pròxima edició del torneig.
Finalment, volem agrair a tots els participants que ens han dedicat el seu temps a respondre l'enquesta. El seu objectiu principal és ajudar-nos a millorar.