
A partir del proper dimarts 7 de novembre els socis del Reial Club de Tennis Barcelona-1899 i els aficionats al tennis de tot el mon, podran comprar les entrades per al Barcelona Open Banc Sabadell 2018- 66è Trofeu Conde de Godó, un torneig que es disputarà del 21 al 29 d’abril a les instal·lacions del nostre Club.
Un any més els socis del Reial Club de Tennis Barcelona-1899 tindran un descompte del 20% en la compra d’un abonament o d’una entrada per cada dia. Així mateix se segueixen mantenint les reserves dels abonaments consolidats en anys anteriors. El termini per la reserva I pagament d’aquests abonaments serà el dimarts 27 de febrer. A més a més, el Club ofereix la possibilitat de fer una reserva exclusiva de seients en sectors seleccionats específicament per als Socis al llarg de 4 mesos des del primer dia de venda d’entrades fins el 30 de març.
Les entrades i abonaments es poden adquirir de forma electrònica a través del lloc web del Torneig (https://www.barcelonaopenbancsabadell.com/es/venta-de-entradas) i també a la Secretaria del Club.
Els aficionats també podran comprar entrades a darrera hora en les taquilles que estaran situades a l’entrada principal del Torneig (C/Bosch i Gimpera, 5-13) i funcionaran des del 20 d’abril, un dia abans de que donin el tret de sortida els partits de la fase prèvia.