La primera visita cultural de 2026 serà a La Pedrera: "Cristina Iglesias: Passatges"

08/01/2026

La primera sortida Cultural del 2026 és a La Pedrera per visitar l'exposició "Cristina Iglesias: Passatges", el divendres 16 de gener a les 11.30h.

La Pedrera acull «Cristina Iglesias. Passatges», la primera gran mostra monogràfica a Barcelona d’una de les artistes més destacades de l’escultura contemporània. L’exposició reuneix prop de quaranta obres, creades entre 2002 i l’actualitat, i ofereix un recorregut immersiu que es desplega com una seqüència de moviments a través dels espais fluids de l’arquitectura de Gaudí i els volums tancats i oberts de l’univers escultòric d’Iglesias.

Inscripcions a eventos@rctb1899.es.

L’activitat se celebrarà sempre que hi hagi entre 15 i 25 persones inscrites.

El termini de les inscripcions finalitza el 14 de gener. Passada aquesta data no s’admetran cancel·lacions. En el suposat cas d’haver-hi alguna, el Club haurà de passar el rebut al Soci/a que es doni de baixa.

A continuació detallem el calendari de visites culturals previst pel 2026:

  • 16 de Gener · Cristina Iglesias (Fundació La Pedrera)
  • Febrer · Miró i els USA (Fundació Miró)
  • Març · Joaquín Sorolla (Palau Martorell)
  • Maig · Chez Matisse (CaixaForum)
  • Juny · Pintura catalana contemporània (Fundació Vila Casas)
  • Juliol · Mestre de Cabestany en el romànic (MNAC)
  • Setembre · Disseny espanyol (DHUB Barcelona)
  • Octubre · Els tresors del monestir (Monestir de Pedralbes)
  • Novembre · Gaudí (Casa Vicens)
  • Desembre · Per determinar