El grup d'Activitats Outdoor completa amb èxit el Camí de Santiago Portuguès

29/09/2026

Els socis i sòcies del club van completar la ruta de 320 kilómetres en bicicleta

El grup d'Activitats Outdoor del Wellness Center de l'RCTB-1899 va completar amb èxit la sortida del Camí Portuguès, la segona ruta de peregrinació més transitada del Camí de Santiago. Un total de 14 socis i sòcies van completar la ruta de 320 kilòmetres en bicicleta, amb sortida des de Porto i arribada a Santiago de Compostel·la.

A part dels paisatges, l'atractiu principal d'aquesta ruta és la bona accessibilitat del recorregut, molt més planer que els altres camins i apte per a tots els nivells. A més a més, tots els participants van poder gaudir de la gastronomia atlàntica, destacant el marisc, el pop gallec o els vins locals.

Aquesta activitat forma part del calendari anual del grup d'Activitats Outdoor, obert a tots els socis i sòcies de l'RCTB-1899. Per a més informació es pot enviar un correu a activitatsoutdoor@rctb1899.es.