Rivera guanya el Màster Absolut de Catalunya

Rivera guanya el Màster Absolut de Catalunya
26/01/2015

El diumenge 25 de gener el jugador de l’RCTB Rubén Rivera i la seva parella, Eduard Bainad, es van proclamar campions del Màster Absolut del Circuit Català de Pàdel que va tenir lloc al Tarragona Padel Indoor. Després d’imposar-se amb autoritat en tots els partits del seu grup, Rivera i Bainad van superar en una intensa final als guanyadors de l'altre grup, Jordi Juan i David Luque, per 3-6 7-6 6-2.

En el campionat que serveix de tancament oficial de la temporada 2014, els números 1 del circuit, Enric Sanmartí i Adrián Biglieri, no van poder estar presents per motius personals. Així, Rivera i Bainad van aprofitar aquesta circumstància i van completar una excel·lent actuació en tot el torneig. De fet, van resoldre els tres partits de la primera fase en dos còmodes sets, i tan sols es van veure apurats a la final, en perdre al tie-break del segon parcial.

El dia de la seva estrena van doblegar amb un incontestable 6-2 6-0 a Albert Nogueras i David Esteban. Van continuar imposant-se per 6-3 6-2 a Luis Ferrini i Ricardo Martínez. I van culminar el seu accés a la final imposant-se a Schugar Puchalvert i Gabriel Espelleta per un clar 6-2 i 6-3. Per la seva banda, Jordi Juan i David Luque, jugadors ambdós de l’RCTB, també van accedir a la final sense cedir ni un sol set: 6-2 6-4 a Josué Hernández i Toni Bueno, 6-3 6-4 a Sergi Martín i Pol Alsina i 7-5 6-1 Xavi Maresca i Adrià Mercadal.

La setmana vinent arrenca oficialment la temporada 2015 amb el primer torneig Gran Slam, que es disputarà al CT Masnou.