Pablo Carreño, finalista per partida doble

Pablo Carreño, finalista per partida doble
01/03/2016

Pablo Carreño ha tingut un protagonisme destacat en el Brasil Open jugat entre el 22 i 28 de febrer. El tennista del Reial Club de Tennis Barcelona-1899 ha disputat les dues finals en la categoria individual i de dobles.

En la seva aventura en solitari va caure en la final enfront l’argentí Pablo Cuevas (25è del rànquing ATP) que amb la victòria enfront Carreño va assolir el seu segon títol del 2016 després d’imposar-se en el Rio Open. Carreño, 53è del rànquing, va caure en dos sets 7-6 i 6-3. En el seu camí cap a la final va deixar enrere rivals com Íñigo Cervantes (RCTB-1899), Roberto Carballés (RCTB-1899), David Gimeno i Albert Ramos (RCTB-1899).

En la categoria de dobles, formant parella amb el també tennista del Reial Club de Tennis Barcelona-1899 David Marrero, Carreño també va disputar la final. En aquest cas la parella formada per Julio Peralta i Horacio Zeballos van ser els botxins dels jugadors del nostre club que van perdre 4-6, 6-1 i 10-5. Carreño i Marrero havien aconseguit obrir-se pas a la final deixant fora del camí a la parella Taro Daniel i Daniel Gimeno (6-4, 6-4); als tercers caps de sèrie Máximo González i André Sá (6-3, 6-4) i a Andrej Martín i Hans Podlipnik-Castillo (6-3, 3-6 i 10-6).