
Menys d'una hora -53 minuts- ha necessitat Nicolás Álvarez Varona per fer-se amb el títol del Masters Sub16 del Mutua Madrid Open. El tennista del Reial Club de Tennis Barcelona-1899 va dominar el partit davant Carlos Gimeno en tot moment i va guanyar per 6-3 i 6-1.
Aquest campionat, que en el transcurs de 16 proves per tot Espanya ha anat reunint els millors de cada torneig, presentava les grans promeses nacionals sobre les pistes de la Caja Mágica de Madrid. De tots ells, hi havia dos jugadors de l'RCTB-1899 en categoria masculina, Nicolás Álvarez i Nil Giráldez, i una altra en la femenina, Marta del Pino.
Álvarez va encarrilar el partit al primer set quan va clavar el primer break -dels cinc que va aconseguir durant el partit- que suposava el 3-1. A continuació, va enllaçar el segon break consecutiu per situar-se 4-2 i va tancar el set amb un 6-3 a favor. En la segona màniga, Álvarez només va concedir el primer servei al seu rival i li va anar menjant la moral. Els demés els va guanyar per break fins a imposar-se per 6-1 en poc més de 20 minuts.
El jugador de l'RCTB-1899 ja va sorprendre a tot el món l'any passat quan, amb 14 anys i 6 mesos, va aconseguir sumar el seu primer ATP sent el jugador més jove de la història en aconseguir-ho.