Marcel Granollers, finalista al Masters 1.000 de París

Marcel Granollers, finalista al Masters 1.000 de París
06/11/2017

El tennista català ha disputat juntament amb a seva parella de dobles Ivan Dodig la final del Masters 1.000 de París, en la qual no han pogut superar al tàndem format per Lukasz Kubot i Marcelo Melo, actuals números 1 del rànquing i que enguany ja sumen sis títols. El polonès i el brasiler s’han imposat per tres sets (7-6 (3), 3-6 i 10-3).

En un partit que és va allargar gairebé dues hores, el tennista de l’RCTB-1899 i Dodig van ser capaços d’igualar el primer set que va caure del costat del rival en un tie-break. La parella formada pel català i el croat semblava que encarrilaven el partit en el súper tie-break decisiu però malgrat anar dominat per 5-2, sis punts seguits de Lukasz Kuboy i Marcelo Melo, van acabar fent sucumbir a Granollers i Dodig.

La de París ha estat la cinquena final de dobles que juga Marcel Granollers aquest any que va ser campió a Basilea i Rotterdam amb Dodig com a company i va ser subcampió a Roma també amb el croat al costat i a Marrakech amb Marc López.

En total Marcel Granollers ha estat quinze vegades campió de dobles al llarg de la seva carrera i la propera setmana participarà a l'ATP Masters de Londres amb Dodig. El barceloní ja va guanyar aquest prestigiós torneig el 2012 fent parella amb el també jugador de l'RCTB-1899, Marc López.