
Amb l’arribada de l’estiu, el Reial Club de Tennis Barcelona-1899 posa al servei dels seus socis diferents activitats organitzades per l’Escola de Tennis englobades en les anomenades Estades d’Estiu que enguany comencen el proper dilluns 27 de juny fins el 29 de juliol.
Les activitats s’organitzen per setmanes i les inscripcions, encara obertes, es poden formalitzar a través de la web en l’espai de socis i accedint a l’apartat de tennis.
Tota la informació sobre les diferents activitats i les diferents normatives es poden trobar en el tríptic que es troba en diversos punts informatius del club o publicat en la pàgina web. Les diferents activitats s’organitzen en funció de les edats dels inscrits. Els nens de 4 a 9 anys es poden inscriure a les Estades Esportives orientades a desenvolupar les habilitats motrius i la tècnica bàsica del tennis. Els nois compresos entre 10 i 18 anys poden escollir entre les opcions d’Stage de Competició o l’Stage de Tecnificació en funció del seu nivell de tennis i els seus objectius. Els benjamins de 8 a 9 anys tenen l’opció d’apuntar-se a una modalitat específica orientada a intensificar tot el treball fet durant la temporada regular.
Els adults, de dilluns a dijous, també tenen l’opció de fer entrenaments intensius de tennis segons el seu nivell.
Pel que fa al pàdel, també es realitzen diversos cursos formatius durant aquest dies. A partir dels sis anys hi ha la possibilitat de fer entrenaments de pàdel amb la preparació física integrada. En aquest cas els cursos es fan de dilluns a dijous.
Per últim, per als socis de 4 a 9 anys, s’ofereix la possibilitat de realitzar activitats en anglès amb la col·laboració d’English & Kids, una iniciativa que es va impulsar l’any passat.
Per a més informació poden contactar a través del telèfon 93 203 78 52 o bé enviant un email a agamell@rctb1899.es
Inscripcions i informació: http://rctb1899.es/escuelas_tenis_inscripciones.php