
El dijous 18 de juny, sota un cel clar i amb una temperatura ideal per gaudir d'una vetllada a l'aire lliure, es va celebrar una nova edició de la tradicional Festa del Soci. Igual que l'any anterior, la zona de pins limítrofa al Saló va rebre amb un deliciós aperitiu als 470 socis i convidats, que van acudir disposats a gaudir d'una de les nits més emblemàtiques del calendari anual.
L'aperitiu va permetre als assistents gaudir d'una preciosa perspectiva, encara amb llum natural, de l'original decoració del menjador desplegat a les pistes 1 i 2. Inspirat en una de les obres mestres de la literatura universal, 'Les mil i una nits', el recinte lluïa un atractiu colorit gràcies al contrast de tons càlids que formaven les catifes, les cadires, les estovalles, la coberteria i les espelmes del canelobre que presidia les taules. A més, per apuntalar les reminiscències àrabs de la vetllada, al centre destacava una elegant haima vermella que cobria la pista de ball i un acollidor i relaxant 'chill out'.
Quan els assistents es van repartir en les seves respectives taules, va arrencar el repartiment de premis de totes les competicions de tennis i pàdel de la temporada 2014, que es va realitzar en diferents fases al llarg del sopar. Un any més, el menú va ser elaborat pel Restaurant del Club que dirigeix Carlos Llamas, i com a novetat aquest any l'ampli elenc de cambrers va repartir els plats directament a les taules, cosa que van agrair de bon grat els presents. Un altre element innovador va ser l'actuació en directe del grup Piano Bar, que durant el sopar va versionar clàssics relaxants i íntims amb dos dels seus membres, i a la seva finalització va incorporar a la resta de components per tocar temes més animats.
Prèviament, en el torn de postres i cafès, el moderador va donar pas a un vídeo que va mostrar imatges rellevants de 1965, any en què van ingressar al Club els nou socis que van rebre l'Homenatge pels seus 50 anys d'antiguitat a l'entitat. Immediatament després, va arrencar el sorteig dels regals facilitats pels patrocinadors del Club i pel propi RCTB: un sopar al Restaurant DiverXO de David Muñoz, de tres estrelles Michelin, per cortesia d’AutoBeltran; un creuer a Dubai i als Emirats Àrabs per gentilesa d'Halcón Viajes; i un viatge a Londres amb vol i hotel inclòs per assistir a una jornada de competició de Wimbledon 2016.
Com a tancament final a aquesta nova edició de la Festa del Soci, el DJ va posar música animada i la pista es va omplir amb ballarins de fins a tres generacions diferents.