
La setmana següent a la consecució del que va ser el seu quart títol consecutiu de Campions de Catalunya de Pàdel, Enric Sanmartí i Adrián Biglieri van repetir victòria, aquest cop en el torneig Or del Circuit Català disputat a l'Espai Wellness Pàdel Club. En primera ronda van solucionar amb més problemes dels previstos el seu duel davant Martín Sánchez i Albert Nogueras per un ajustat 7-6 6-4. Després de la tensió de la seva estrena, es van concedir un partit molt més plàcid, batent per un sever 6-0 6-1 a Xavier Maresma i Eric Ginel.
En semifinals van viure un partit amb dos sets molt diferents, i tot i la fèrria resistència d'Andrés Cepero i Javier Escalante en el tram final, van acabar imposant-se per 6-1 7-6. A la final, igual que va succeir l'anterior diumenge a la lluita pel títol de Campions de Catalunya, l'Enric i l'Adrián van cedir el primer parcial davant els segons caps de sèrie, Rubén Rivera i Eduard Bainad. Però de nou van saber reaccionar immediatament i van acabar guanyant per 5-7 6-1 6-4 per sumar un nou torneig al seu extens palmarès.
L'única parella integrada al complet per jugadors de l’RCTB, la formada per Jordi Juan i David Luque, va realitzar un bon torneig, superant amb resultats inapel·lables els seus dos primers duels. Això sí, en semifinals no van trobar la manera d'inquietar els finalistes, Rivera i Bainad, i van caure per 3-6 1-6. L'altre jugador de l’RCTB present en el torneig va ser Marc Quílez, que va jugar amb la seva parella habitual, Antón Sans. Tots dos van patir la cruesa del sorteig al veure’s aparellats en primera ronda amb els segons caps de sèrie, Rubén Rivera i Eduard Bainad, davant els quals van cedir per un digne 4-6 3-6.
Pel que fa a la competició femenina, l'única jugadora de l’RCTB va ser Marta Cano, que va formar parella amb Núria Rivas i, tot i que van caure a primera ronda, ho van fer després d'una gran actuació. Malgrat que la mala sort les va encarar de sortida amb la parella cap de sèrie número 3, Eva Gayoso i Sara Pujals, la Marta i la Núria van jugar a un altíssim nivell i van acabar cedint en el tercer set per 6-4 3-6 3-6 .
Enhorabona Enric!