Els dos vencedors s’han classificat per disputar la fase final del torneig sub-14 de l'11 al 19 d’abril, coincidint amb l’ATP 500
Pablo Garrido (Zaragoza) i Vitoria de Mello (València) han estat els campions de la parada a València del circuit Barcelona Open Banc Sabadell – Trofeu Conde de Godó Sub-14 by Esportcat, que s’ha celebrat durant tres jornades a les pistes del Valencia Tennis Center. Amb aquest títol, els dos guanyadors s’han endut el bitllet directe per participar en el quadre final que es disputarà a les pistes del Reial Club de Tennis Barcelona-1899 de l’11 al 19 d’abril, coincidint amb l’ATP 500. El torneig de València ha estat un èxit de participació de nivell, amb jugadors representants de diferents províncies. A més, la jornada va comptar amb un gran ambient tant a les finals, com al clínic com al family days.
Vam comptar amb la presència de l'actual 101 del ranking ATP; Carlos Taberner. Agraïm la presència també de Ginés Pérez; gerent del Valencia Tennis Center, d'Adrián Liso, delegat de la Federació Valenciana de Tennis, i Bruno Barrientos; director del Sub-14.
Vitoria de Mello va superar clarament a Sofia Moskalenko per 6-1 6-4. Molt disputada va estar la final masculina entre el guanyador, Pablo Garrido, i Hamza Ibraheem. 6-4 7-5 i 10-8.
D’aquesta manera, ja tenim els primers classificats del quadre masculí i femení per jugar el torneig final de Barcelona, que reunirà les vuit millors raquetes sub-14. De les quatre places que queden per adjudicar, tres sortiran dels altres tornejos sub-14 pendents de finalitzar al CT Mataró (Barcelona), CT La Moraleja (Madrid) i Real Aero Club de Santiago (A Coruña). L’últim classificat sortirà d’un torneig intern de l’RCTB-1899.
Amb la creació d’aquest circuit sub-14, el Barcelona Open Banc Sabadell – Trofeu Conde de Godó reforça la seva aposta pels joves i valors del tennis. Aquesta competició està pensada per a tots els nens i nenes de 14 anys o menys i consisteix en set campionats amb seu a diferents províncies d’Espanya. Els campions d’aquest circuit disputaran la fase final del Barcelona Open Banc Sabadell Sub-14, que se celebrarà durant la setmana del torneig ATP 500 (De l’11 al 19 d’abril de 2026).