Diversos jugadors del Club aspiren als Premis ATP

Diversos jugadors del Club aspiren als Premis ATP
22/10/2014

La pàgina web oficial del circuit ATP ja ha anunciat els nominats dels Premis ATP World Tour 2014 que reconeixen els jugadors i tornejos més destacats de la temporada. Com és habitual, entre els nominats de les diverses categories hi ha diversos jugadors de l’RCTB.

En el Premi Esperit Esportiu Stefan Edberg, que valora el jugador amb major nivell de professionalisme, integritat, respecte i promoció del joc fora de la pista, un dels quatre nominats és el búlgar Grigor Dimitrov. Els altres tres són el croat Marin Cilic, recent campió de l'US Open, el suís Roger Federer i el japonès Kei Nishikori, campió en el Trofeu Conde de Godó i sotscampió a Nova York. 

En la categoria de Jugador amb Major Progrés en l'Any, que distingeix els tennistes que hagin pujat més llocs en el rànquing ATP, destaca com a candidat Roberto Bautista, que al llarg de 2014 ha pujat des del lloc 64 al 14. Els altres aspirants són Marin Cilic, amb un salt des del lloc 50 al 8, l'australià Nick Kyrgios, que ha passat del 186 al 55, i el japonès Kei Nishikori, que ha progressat des del 23 al 6. 

En la categoria de Jugadors Favorits dels Fans, els internautes estan convidats a votar en una llista àmplia de candidats entre els quals destaquen, en individuals, Rafa Nadal, Feliciano López, Grigor Dimitrov i Fabio Fognini. I en dobles estan, per descomptat, Marc López i Marcel Granollers, que aquest any han estat sotscampions en dos dels quatre tornejos del Grand Slam, Roland Garros i Open USA. 

Els premiats es donaran a conèixer en les pròximes setmanes, després que els fans, els propis jugadors i la pròpia ATP facin les pertinents votacions.