Marcel Granollers, campió de dobles a Rotterdam

Marcel Granollers, campió de dobles a Rotterdam
20/02/2017

El tennista del Reial Club de Tennis Barcelona-1899, ha assolit el seu catorzè títol en la modalitat de dobles en guanyar, juntament a Ivan Dodig, el torneig 500 de Rotterdam, disputat en pista dura indoor en la ciutat holandesa.

Aquest és el primer títol que Granollers i el jugador croat guanyen com a parella després del seu debut a l’Open d’Australia on van arribar a plantar-se als quarts de final on van caure derrotats pels germans Bryan, la millor parella del món, però a qui van posar amb serioses dificultats. Ara, Dodig i Granollers han cantat victòria després imposar-se als holandesos Wesley Koolhof i Matwe Middelkoop en una final que va acabar amb un marcador de 7-6 (5) i 6-3.

Catorze títols ja suma Marcel Granollers en el seu palmarès de dobles, que ha guanyar els cinc darrers trofeus amb cinc parelles diferents. A Buenos Aires 2014 va resultar campió amb Marc López de company, a Bastad 2016 amb David Marrero, a Tokio 2016 amb Marcin Matkowski i amb Jack Sock a Basilea 2016.