
Les seleccions de Catalunya, tant la masculina com la femenina, van concloure en tercera posició la seva participació en el Campionat d'Espanya per Seleccions Autonòmiques Absolutes que es va celebrar a les instal•lacions del Club de Pádel La Moraleja, a Madrid, del 6 al 12 d'octubre.
Per part de l’RCTB, a l'equip masculí van jugar Enric Sanmartí, Jordi Juan, Rubén Rivera i Marc Quílez, i en el femení no hi va haver jugadores del Club, ja que la capitana Marta Cano no va optar per alinear-se a si mateixa en les tres eliminatòries que van disputar.
La selecció masculina es va veure superada en semifinals per la selecció de Madrid i va quedar fora de la final per primera vegada en els últims deu anys. Precisament deu són els anys que complia el seleccionador Javier Casadesús en el seu càrrec de capità, amb un fantàstic bagatge de cinc títols en aquestes nou finals consecutives.
En primera ronda, l'equip va batre per 5 a 0 a la selecció basca. Però en semifinals es va veure sorpresa per la selecció de Madrid, que es va imposar per 4 a 1. En la lluita pel tercer lloc, els catalans van batre per 4 a 1 a la selecció de Galícia.
Per la seva banda, la selecció femenina va superar en la seva estrena a la de Múrcia per 4 a 1. Però en semifinals va perdre per un ajustat 2 a 3 contra Madrid. I en la lluita pel tercer lloc, van batre per 5 a 0 a la selecció de la Comunitat Valenciana.