
La jugadora de l’RCTB Cristina Mayorova va completar una notable actuació en el torneig internacional infantil 'Les Petits As', que es juga a la localitat francesa de Tarbes i és reconegut com el mundial oficiós d'aquesta categoria. La Cristina va accedir al quadre gran després de superar la fase prèvia, concatenant tres victòries de mèrit: doble 6-4 davant la francesa Maeva Maxch, 6-3 6-4 davant la irlandesa Zara Ryan i 6-4 1-6 6-3 davant la sueca Victoria Carlsten.
Un cop al quadre gran, però, no va poder superar a una rival de primer nivell com la russa Kamilla Rakhimova, cap de sèrie número 14 i número 67 del rànquing internacional. Mayorova es va veure sorpresa de sortida per la velocitat de bola i l'agressivitat de la seva rival, i encara que en el segon parcial va arribar a plantar més batalla, va acabar cedint per 0-6 3-6.
En qualsevol cas, més enllà d'una derrota del tot previsible, la jugadora de l’RCTB té motius per sentir-se més que satisfeta de la seva actuació en un torneig que reuneix les millors jugadores del món de la categoria infantil. No hem d'oblidar que Mayorova va complir 13 anys el passat mes de novembre i a Tarbes s'ha enfrontat a jugadores de 14 anys. Així, la seva posició 488 en el rànquing internacional i la seva extraordinària progressió auguren un futur molt prometedor a la nostra jugadora.
Enhorabona Cristina!